Wednesday, October 12, 2011

Bening Merah Jingga .. Nazurah Aisyah

Semalam saya ke Pasar Mukah.... Kerana terpaksa,...


Lappy kecil ku dan lappy besar.. dua-dua demam serangan virus.

Tapi kena hantar satu2. SO.. ambil keputusan si kecil pergi dulu.. barulah diikuti oleh lappy nan besar tu.

Dah selesai.. ambil kesempatan untuk mencari signature pen.... Sekarang ni... cepat betul pen tu habis dakwatnya....


Malangnya.. apa yang dihajati tak ditemui.... Tapi mata ini.... ya ampun.... tak boleh nak lari dari deretan novel yang ada di kedai stationary ini. Inilah tpt saya cari novel di bandar yang comel ini. Kalau nak pusing bandar Mukah.... tak sampai 5 minit dah habis.. tapi mesti naik kereta atau motorsikal sahaja.


Yang kutemui adalah...........

 Nampak usang bila discan adalah kerana ia sudah dibaluti dengan kertas pembalut.....




Hehehhehehe... walaupun ada dua novel belum dibaca... and ada dua lagi dalam perjalanan... tapi nak kena beli juga...


Saya jatuh hati dengan novel2 Nazurah Aishah... dan saya tidak boleh kata tidak... bila melihat ada novel terbarunya di pasaran..


Bagi yang sukakan novel dan belum pernah membaca hasil nukilannya... silakan menikmati novel untuk menghilangkan rasa sentap.... atau ketika stress yang beramatan....




p/s....
hari ini... pegawai polis datang.... ingatkan ada kes.. sebab Inspektor Ihqsan bila datang sekolah mesti ada sebab tertentu.. rupanya nak beri ceramah ... so dalam masa yang sama beri rekod disiplin sekolah pada dia.And lepas ceramah tak de PK lain, so kenalah buat muka selamba mengiring dua orang Inspektor Polis ini minum.... di kantin and bersembang...


Yang bestnya... saya suka hati aje... tukarkan nama seorang inspektor yang baru saya kenali ini. Nama tag nya tertera nama Makk.... and then saya dengar GBK umum namanya Inspektor Makkaruddin.... bila dah selesai.. saya kembali ke pejabat and tengok namanya Inspektor Makkaranu... huhuhu... haru sungguh...


Okey... good day..



No comments:

Post a Comment

Halwa telinga