Thursday, September 22, 2011

kala Gembira

Masa gembira seolah-olah dapat trpohy kemenangan


Sudah lama tak merasai perasaan itu.

Kegembiraan... kemanakah perginya

Sudah sirnakah dari hati ini....

Hari ini.. kegembiraan saya semakin susut...

setelah menunggu lebih 3jam
Thanks mr. google

menunggu untuk membawa my mum berjumpa dr pakar. Nasib baik.. dr tu penuh dengan senyuman.

(may be sebab tu satu ketika dulu pernah jatuh hati pada seorang dr... dimana dia sekarang ya????)

and layanan yang baik kepada my mum and menjawab setiap soalan dengan baik.

Balik ke sekolah.. oh no... my table.....

what happen... rupanya memang dari pagi tadi dah meja saya 

tinggalkan begini


thanks again mr. google

kalau macam ni okey lagi...

tapi lagi bersepah dengan buku2 and dokumen..

and ada sebiji dragin fruit on my table....
(kwn saya sedekahkan pada saya semalam dan saya lupa nak bawa balik)

Teringat pula .. petang ni ada ceramah / bengkel kecemerlangan SPM..

bahan semua dah sedia dalam powerpoint... tapi

kepala sakit and kaki tak leh berdiri lama...

So... kena swastakan lagi pada Ketua Panitia Pendidikan Islam.

Thanks Ustz, Siti Zawiyah.

Tak habis yang tu.. malam ni ada Program Munajat Kecemerlangan PMR, SPM dan STPM

Bawah panitia pendidikan islam juga...

Sekali harung semua hari ni...... huhuhu..penatlah saya macam ni. 

Dengan malam yang tak lena... sejak dua tiga hari ni...

Bersabar sajalah....

Ada tak apa-apa yang boleh menggembirakan saya hari ni...

Yang buat saya senyum dan gembira...


Thanks again mr. google

Macam ni kan best.....????

Kuatlah duhai Ati............






No comments:

Post a Comment

Halwa telinga