Tuesday, July 12, 2011

Masa pejabat...

Hari ini.... masa ini dan detik ini, sambil-sambil menunggu  my lovely printer menyiapprintkan (perosak bahasa) bahan untuk saya guna dalam kelas lepas ni...

Memandangkan tiada dokumen segera.. tiada tetamu espcially parent ( I like.... bila tak didatangi tetamu macam ni... heheheh)  Termenung agak lama....bukan tak de kerja... tapi kerja yang ada memerlukan saya konsentrasi sepenuhnya... sekejap lagi saya perlu masuk ke kelas  and mengajar..... hehehehe .. alasan  (boleh terima ke)

Saya mula menggodek blog saya ni .. and tengok betapa buruknya  apa yang saya masukkan semalam.... Itulah gara-gara copy and paste. Niat di hati nak kongsi somethung with my friends here (sedar diri.... hanya kawan2 rapat aje yang tau kewujudan blog saya  yang teramat tidak cantik ini)

Tak pelah... janji.. saya kongsi kat kawan saya ... apa yang my bff saya sent dalam email saya. Hanya yang  tak dikategorikan dengan seal SULIT aje boleh saya kongsi dengan orang lain.... hehhehehe


Ohh.. last week... my mum... masih tak sihat lagi.... but yang bestnya... my mum ajak gi jalan2 and gi minum2 kat luar... hehehhehe.. dua hari berturut2 di ajak keluar.

Hari Jumaat .. saya bawak my mum with my father and Nesrina and Danish.... ke Selera Hujung Kampung... menikmati cucur payak, goreng pisang... keledek goreng and umai.... mak saya suka sangat umai masa tu. My father pun sama gak.... cuma bagi saya ia agak masam.... hhehehehehe.. Tapi maaflah ya... tak de gambarnya.

hari sabtu sekali lagi mak saya ajak gi minum petang kat tempat yang sama and menu yang sama.... cuma tambahannya ada nasi penyet.. tapi serius... nasi ayam penyetnya tak sedap.... ayamnya macam dah terbakarhangus lagi... and sambal belacan dia juga tak berapa nak masuk dengan selera saya.. lastly... sama ada nasi saya and nasi my mum.. tak habis.... begitu juga dengan segala macam gorengan yang saya order.. semua kena angkut balik rumah

Tak caya nasi ayam tu tak sedap... dari gambar bawah ni boleh tengok.... and pengumuman... may be tak akan  order lagi menu ni kat sini








Menu lainnya..  memang best. Cuma tak de le macam dekat tempat-tempat exclusive....


Kalau nak makan fresh seafood ...kat sinilah tempatnya... memang heavenlah... especially prawn (udang galah okey) umai ikan, ketam..... cuma ikan... kalau nak makan better beli sendiri kat luarlah.... baru dapat yang fresh from the sea. Kat tempat ni saya tak berapa suka makan ikan dia... sebab tak cukup segar rasanya.....

But... harganya... okey,... memang dalam kemampuan kita yang selalu tak berapa nak ada lebihan duit apabila tiba hujung bulan le..... heheheheheheh


No comments:

Post a Comment

Halwa telinga