Thursday, July 14, 2011

Harry Potter And The Deathly Hallows: Part 2

Hari ni terbaca kat status Zeerah.... My cousin..... about harry Potter.


Gambar ni saya jumpa dalam The Telegraph.... (kalau salah eja nama tu sorrylah ya)


Huaaaaaaaaa............... meronta2 rasa nya hati ini untuk menontonnya.


Beside that nak mencari bukunya. Banyak juga rupanya pelaburan saya dengan buku harry Potter rupanya.

Walaupun lepas baca ... saya hadiahkan kat orang. Tak de satu un yang saya simpan.... hehheheheheh


Tapi walau apa pun... suka sangat citer Harry Potter...


Sebabnya....... masa saya remaja dulu tak de citer2 harry potter,  Nak movie pun payah.... kalau tengok pun setakat tengok TV and masa tu pulak electricity cuma dari jam 6pm ke 12am saja.

Memang ada generator kat rumah.... Tapi.... citer kat TV bukannya dua puluh empat jam macam sekarang.

Lagi pun... mana nak cari minyak..... sebagai makanan generator tu... (masa tu mana tau erti nilai @ harga barang)..... huhuhu


Walau apa pun saya nak tengok Harry Potter yang latest ni........ huwaaaaaaaaaaa


Tolongggggggggggggg



No comments:

Post a Comment

Halwa telinga