Tuesday, June 14, 2011

Rasa nak marah...

Title tak hengat hahahahhahaha.... But that what am i felt before. dan rasanya esok bila saya mengadap sistem tu semula saya akan rasa nak marah semula. Bukan saya nak marah pada sistem tapi kepada orang yang sukar menerima arahan yang diberikan.

Memang saya terpaksa bekerja keras membetulkan beberapa kesilapan yang dibuat and data yang tidak lengkap.

Terkadang terdetikdi hati biar saja data tu macam tu... tapi bila dah waras sikit.. tak sampai hati pula rasanya. sebab yang jadi mangsa adalah anak2 murid bukan orang yang saya rasa nak marah. So,, be profesional dear..... hahahhahahahahaha

Tapi pada siapa saya nak marah kan.... marah sorang diri ajelah....  hahahahhaha. Muka balik rumah semacam aje. Nasib baik saya tak de suami... Kalau tak mesti suami lari tengok muka saya balik ke rumah hari ni.

Entah apa-apa yang saya  type kat sini.............. ookey,.. stop dulu........



No comments:

Post a Comment

Halwa telinga