Saturday, June 18, 2011

Hang Out with my friend


My friend mengambil saya jam 1130 pagi. As usual di depan Spring... hahahahaha

dahlah i told my big brother She drive blue car.... rupa-rupanya red car. Macam mana aku boleh lupa hahahahah

My friend bawa saya ke Rock Road Seafood restaurant... agak lama bersembang dengan  Edot baru my  friend Kak Noraini Omar datang....(boleh google kat website ni untuk maklumat lanjut www.rockrd.com)

Sorry no pic.... kalau rajin saya google... ada bawak kamera tapi malas nak  snap (alasan ... lupa sebenarnya)

MENU KAMI...
Bukan ini  yang kami makan,,, tapi siakap steam yang masih berasap,,,, yummy
(gambar ni pinjam aje dari Pakcik Google
1. Ikan siakap  steam



2. Butter prawn... ia crispy.. and yang penting memang sedap... entah macam mana balik rumah badan saya mula gatal2 semula... huwaaaaa.... ubat tak bawak pula. sebab tak menjangka makan seafood kat kuching ni..

3. Soft crab with black pepper (saya tak jumpa gambar yang serupa... sorry ya....)

Kailan pun sedap... 
4. Sayur kailan.

Air pula


1. Apple Juice (for me and Edot)


2. Mango Juice (for kak Nor)

Memang kami kekenyangan tahap gaban.....

Lepas tu saya ke pasar satok with Edot. Sebenarnya berjalan sekadar nak mengosongkan perut yang telah penunh sampai ke hidung (kenyataan melampau)

And then barulah kami ke Kek house untuk beli kek lapis for my friend yang saya bakal temui malam nanti. Bersama bahan Pengajian Am.... hehehheehe

Kek yang saya beli adalah



1. Kek Sisik Ikan


2.  Lapis Idola


3. Watermelon Cheese

Okey..... sampai di sini dulu..... lepas ni cerita lagi....


Oh ya... hampir terlupa... masa kami bersenam naik jejantas kat pasar satok..... terjumpa kak Liza bujang hahahhahaha.. saya jalan menonong aje tak perasan pun orang kiri kanan.... Nasib baik kak Liza  tegur saya.

Sorry kak Liza... and thanks sebab sudi tegur saya...

No comments:

Post a Comment

Halwa telinga