Saturday, June 18, 2011

Di Kuching

hari ni saya  masih di kuching. Misi hari jumaat dah selesai. Jadi hari sabtu.....

seperti dalam perancangan .. pagi-ppagi relax dulu di rumah...

Nanti sebe;ah petang baru saya memulakan langkah untuk berjumpa kawan2,

Tapi satu perkara yang tak best adalah..... kad pengenalan saya hilang..........

Itu pun saya sedari semasa saya nak membayar harga Pizza ketika singgah di Pizza Hut.

apa nak buat.......

Sebenarnya pagi  ni... my brother ajak pergi buat police report.. tapi saya rasa malas..

sebab menurut kakak  saya boleh check in guna driving licence . So saya  bagi tau kat my brother... tak yah.. kalau in case tak  leh esok.. buat aje report dekat Balai Polis di Airport sana.....


hheehehehehhehe.. Nanti saya up date lagi....

1. petang ni jumpa kak nor and edot...

2. malam jumpa kawan saya dari trengganu pulak....


till then.....

No comments:

Post a Comment

Halwa telinga