Monday, November 8, 2010

My Room.....

Hujung minggu ni... saya mengecat bilik satu bahagian sajalah. Sekarang yang berwarna biru sudah berwarna hijau... buktinya.......
 Tada.................. dah jadi hijau.. Ni masih dalam proses mengecat.. sekarang dah siap sepenuhnya. 

Cat yang saya gunakan untuk bilik saya. Seumur hidup saya tak pernah membeli cat. inilah kali pertamanya. Terpinga-pinga jugaklah saya bila cina tu  tanya nak cat jenis apa.... dan macam2lagi. Padan muka... tapi pengalaman.. nanti saya boleh kata saya pernah membeli cat...... dan tau aa macam2 jenis cat rupanya...

 Ini cat dan berus yang digunakan.... jenuh jugaklah rasanya... nak mengecat. Lastly malamnya sampai kat ruang dapur pun saya cat guna warna yang ni jugak. 
...........
...........................
.......................................
......................................................

Benda baru dalam bilik saya... hahaha (Gambar semua tak dirotatekan)
 Tempat menggantung tudung. Memang sesuai.. untuk orang yang malas,.. dapatmengurangkan kapasiti dalam almari pakaian.. and hanger2 kecil kebanyakkannya dah dinyah keluarkan

 Rak buku saya yang baru......  Rasa macam nak beli satu lagi.....
(Gambar nipun tak dirotatekan lagi)

Saja nak menunjukk... sebab tak de benda lain yang nak dituliskan kat sini...huhuhuhu

No comments:

Post a Comment

Halwa telinga