Thursday, November 11, 2010

Kenapalah di saat akhir begini

Di dalam kesibukan mengurus Majlis Penyampaian Sijil & Hadiah Kecemerlangan Murid 2010.. entah macam mana saya minta laporan penggunaan wang PCG dari Ketua Panitia. Yang memeritkan hati adalah ada pesanan yang belum sampai walaupun telah membuat pesanan sejak Julai 2010 yang lepas. Kesian tengok muka ketua panitia bila saya kata kenapa tak beritahu saya ... dah last minute macam ni saya nak uruskan.
I asked her to call back to the sale man. And lastly I cancelled it. Yang membuat panas hati adalah bila salesman tu tak nak angkat bila saya call. So i don't have choice.. I go to office and called teh Book centre to cancelled it. Everything done. 
Then i see my boss and discussed with him. Actually more to plead my boss. and asked his permission to spend the money. And LAstly.. I got green light from boss. Ohhhhhh... I am really happy about it today. So ... tomorrow have to go to Mukah and survey the things that i want to buy....
Nasib baik.. everything dapat diselesaikan and tidak dihalang dari membelanjakan duit itu walaupun dah melepasi had tempoh yang ditetapkan. Sebab bukan salah paniitia... May be saya katakan ksebagai kelalaian panitia yang tidak memaklumkan pada saya keadaan sebenar. Hanya mendengar dan berpegang kepada janji salesman.
So... walaupun today is another hectic day for me.... but at least  I can solve the problem.......... Alahamdulillah

Tapi  (entah berapa kali tapi lagi) macam mana saya boleh terlupa tentang Joyce........... Nasib baik dapat dicarikan maklumat budak ni.

No comments:

Post a Comment

Halwa telinga