Thursday, August 12, 2010

Kertas pembungkus Baru

Pertama-tamanya.. Thanks Ary.. belikan kak Ti kertas pembungkus buku yang baru... Sebenarnya dah lama dah nak masuk entry pasal pembalut buku yang baru ni.... Seronok sangat... So tengoklah... buku-buku baru saya yang dah berbalut cantik.. Jadi lepas ni Cik Kertina kita taklah complain.. saya tak menghargai hasil seni orang yang membuat cover buku tu.
 Buku-buku yang sudah siap dibalut dengan pembalut buku baru saya. termasuklah  hasil tangan my favourite novelis... Kasih yang Tercalar dan Sakitnya Sayang
Buku lain adalah  : Spanar Rindu Skru
La Tahzan Gadisku
la Tahnzan For Love
Power of Night Prayer
The Great Wife  : Ausyah r.a
Harumnya  Nur Jannah
Jauh Kau Pergi
Rindu Yusuf Cinta Zulaikha
Sungguh Aku Cinta

 Inilah rupa Plastik membalut ini ketika masih dalam bungkusan
Boleh didapati di Super Saver Delta Mall Sibu....Gen... Perhatikan betul-betul






Gambar-gambar lain tu adalah bagaimana mudahnya saya membalut buku... hahahahhaa...ketinggalan zaman sebenarnya.. orang dah bertahun agaknya jumpa pembalut buku macam ni.... saya je yang baru jumpa dan rasa teruja sangat-sangat..................... Thanks a lot Ary.......................

No comments:

Post a Comment

Halwa telinga