Saturday, July 31, 2010

Bola untuk kesihatan

Semalam.... ada demonstari makanan sihat di sekolah. sebenarnya nak jual periuk ... so tajuknya about makanan dan  cara memasak. Actually.. banyak gak le ilmu yang saya dapat semalam.... Tapi saya tak nak cakap about perkara tersebut... sebab saya tak ikuti sangat ceramah perempuan dari sabah tu.

Tengahari.... kertina and me... ke Mukah untuk membeli makanan tengahari. sebelum tu.. kami berpusing mencari kedai komputer yang baru yang bertajuk (betul ke istilah ni) E-Station.  Kami jumpa dekat dengan may Bank. Tapi kami tak naik sebab berada di Tingkat 2. Kemudian kami ke Cosway milik kenalan saya Madam Connie Sim(rakan setugas di SMK Dalat dulu). Kertina membeli meja  yang comel untuk makan 2 biji dan dua jenis lagi benda yang dia beli.

Saya tak lepas peluang untul belek-belek catalog yang ada. Tiba -tiba mata saya melihat benda ini...
Boleh teka kan...... huhuhu.... aku pernah memiliki... tapi dah bocor.. sekarang aku memilikinya lagi dengan harga 3 kali lebih murah.. Tapi yang dulu tu..lebih tebal aje


 Jenama bola baru ku



 Muka depan...  buku manual







Saya rasa macam tak sabar aje nak main dan bersenam dengan bola besar.... hahahhaa..... tapi seperti biasa... sebulan dua je saya bersemangat.... hahahahhaha....

Oppsssssss lupa saya sekarang memulakan operasi untuk  mengurangkan berat badan yang telah berlebihan lemaknya ini...................  Petang-petang kalau berkesempatan saya nak lari-lari or walking-walking.. around 30 minutes.. cukuplah... Tak taulah berapa lama saya boleh buat.... takut dua hari je.... hahahaha

No comments:

Post a Comment

Halwa telinga