Tuesday, October 20, 2009

layan gambarhttp://www.blogger.com/img/blank.gif

Hahahahahaha.... gigi sapa ni..... mesti dia bengang kalau tengok gambar ni.. tak apa... dia tak tau

Pelik Tapi benar...... dalam satu tandan dua jenis pisang..... Tanaman my love mak

My anak saudara merangkap anak murid...... Semasa ramah tamah aidil fitri.... muka lega lepas habis pmr .....

Tak ada benda lain nak di buat petang.. so aku lepak depan laptop aku ni... melayari alam maya dan memastikan ladang, ternakan serta bunga-bunga hidup subur hahhahaa

Tiba-tiba saja aku teringat minggu lepas... one of my warden mencerita kat aku bahawa seorang teacher manas bila my warden selalu berbals comment dalam facebook... Rupanya.. dalam aku yang tak cantik ni... bukan sekadar isteri orang yang rasa terancam.... lelaki pun rasa terancam juga dengan sifat ramah mesra saya.. walaupun garang dgn murid.....hahahaha.... Tak sabar nak gelak guling2(pinjam istilah NB) untuk membaca dia punya words kat fb my warden tu...

Sekadar meluangkan masa petang2 sementara menanti masa nak bercakap dgn student...
Aku hanya insan biasa... ingin menghibur hati sendiri...... konon2nya.. api bila mengenangkan mak dan apak dah hampir nak berangkat... aduh...hibanya hatii... Ya allah permudahkanlah perjalanan mak dan bapakku semasa menziarahi Baitullah nanti... kurniakan mereka harji yang mabrur.

No comments:

Post a Comment

Halwa telinga