Wednesday, October 21, 2009

Aktiviti Tingkatan Tiga

Hari ini... pagi-pagi lagi aku in mood nak mengupdatekan blog hodoh aku ni.... Last night angin satu badan bila mana tiba-tiba saja... modem untuk dial-up aku rosak kot... huhuhuhu.
Pagi ni, aku berberbekalkan nasi lemak empat bungkus, telur dua biji terlambat turun ke sekolah... tapi on the way... kereta my boss di depan kereta aku,,.. aku yang agak brutal kegelisahan saja di belakang kereta dia sebab pagi-pagi may be my boss nak menikmati angin pagi..hehehehe... dan dah tiga pagi .. saya menjadi pembuka pintu pejabat.. actually tak nak pun buka pintu pejabat tapi keadaan memang tak dapat dielakkan bilakunci yang dikembalikan kepada boss baru diserah semula kepada saya....
Hari ni... aku dok saja2 ambil gambar budak Ting. Tiga yang bermain indoor games dalam makmal bahasa. Actually aku dah mula rasa nak lapor je ... cikgu yang tak bersama dalam bilik2 serbaguna tapi.. kan nanti orang kata aku ni penyibuk pulak. Tak pelah.... biarlah aku buat tugasan aku. yang penting aku tak ponteng sebab tu adalah duit untuk aku menyara hidup aku dan mak bapak aku serta adik aku yang bongsu. Mudah-mudahan rezeki itu halal di sisi Allah.

Ada masa nanti, aku akan uploadkan gambar-gambar yang aku ambil dalam makmal bahasa tadi.... anak saudara aku... mesti nak interframe sentiasa hahahahaha

No comments:

Post a Comment

Halwa telinga