Saturday, July 18, 2009

Tidur yang lena....

Last night saya tidur cukup awal... terkejut jugak sebab saya rasa itule tidur saya yang lena sejak peristiwa Fenruari 2009. Sampai saya tak sedar untuk turun ke asrama jam 11 malam.Kalau ada my mother kat rumah saya tu... mesti dia terkejut tengok saya tidur can tik je bertudung dan berpakaian lengkap ketika tidur... hehehehhe. Bangun tidur pagi.. saya tengok ada banyak miss call kat phone saya.... aiyyyaaa. Telefon saya silentkan... and on my lapptop banyak jugak msg dari my friend ajak sembang.... tapi nak buat camna... saya bangun jam 2 pagi .. lepas tu tidur kembali dgn lenanya.... may be sebab saya terlalu letih kot dgn segala masalah bila saya makan ubat yang menyebabkan tidur .. saya tak boleh nak buka mata pulak... hahahahah
Pagi ni saya pergi pasar sabtu untuk membeli makanan like ikan... saya belik ikan bawal agak murah size sederhana saya dapat 4 ekor rm10.00... ikan yang my dad suka aku beli seekor yang size besar... kalau kat mukah mau harganya rm15.00.. tapi rezeki... orang tu jual rm6 aje kat saya. and dua ekor lagi ikan saya beli dengan harga rm5 saja. Tambah lagi dgn payak (udang laut) size sederhana saya beli rm10. My friend tanya siapa nak makan... sebabnya dia tau.. dah hampir sebulan dapur saya tak pernah berasap.....hahahaaha..... Sebenarnya semua tu untuk my mum and dad kat kampung. setiap minggu saya akan pastikan saya membeli ikan atau daging untuk mereka sebab my mum tak suka ayam. Sayur pulak kat belakang rumah banyak.
Tapi sebelum ke pasar sabtu... saya singgah asrama lagi... nak naik angin ada jugak..bila warden yang sama tidak bertugas and kawan dia kata dia pergi ke tempat lain and tau tugas dia hari ni. Langsung tak minta kebenaran dari saya... aduh.... sakit kepala dibuatnya. Saya kena bincang semula dengan my boss....
Jam 1030 tadi saya siap buat bengkel menjawab PMR.. alamdulillah siap sebahagian... next week untuk SPM pulak.... budak2 tau saya garang... so,.... everyone try their best to make sure... beri perhatian.... hahahahha... sukanya hati

No comments:

Post a Comment

Halwa telinga