Sunday, July 12, 2009

Ahad... yang menyeronokkan


Weekend... caeh... speaking londong pulak...
Hari ni aku duduk kat rumah aje... nak bergerak tak leh sebab keta tak de... adik aku guna... sampai malam baru keta ade... geram ada jugak dibuatnya. Hari ni aku cuci rumah... cuci pakaian... and melepak menghabiskan novel aku. Ada banyak lagi yang aku belum baca lagi... Insya Allah saat aku terover stress aku boleh baca
Malam aku ke sekolah siapkan.. kerja2 yang perlu sebelum aku bergerak ke sekolah lain untuk buat pemantauan esok... kerja sendiri rupanya tak siap lagi...macam amana le.. nak menyelaras orang lain... Hancur betul aku ni.
Smalam aku rasa sibukk sangat-sangat... terpaksa le dari pagi sampai tengah malam berada di sekolah... tapi sebelum maghrib sempat baik kuarters aku.. dan terlelap 15 minit.... menyebabkan aku terlewat untuk tiba balik ke sekolah...
Agak terkejut dan marah juga.. bila ada dikalangan guru yang pandai2 tambah aturcara majlis tanpa memaklumkan kepada aku. Berasap jugak le kepala aku bila my boss tanya... kenapa ada [elajara harian masuk sekolah pada waktu malam... aku yang tak tahu menahuni... nak jawab macam mana... tapi aku berjaya mencari angkara siapa benda ni berlaku.... geram... geram ... geram sangat2. Tak habis2 bagi masalah le cikgu ni.....
Tapi my boss kata... relax,.... tak apa... hari ni dia susahkan kita nanti.. Allah ta'ala bagi kesusahan yang lebih teruk lagi.... sabar.... Tabik aku kat boss aku and sedih sangat sebenarnya bila dia transfer soon.... huhuhuhuhu

No comments:

Post a Comment

Halwa telinga