Thursday, June 11, 2009

Sibu menyemak

Gambar ni aku ambil di Aquari KLCC tahun lepas.... saja je nak tempek kat sini Ini antara gambar yang paling suka saya renung walaupun qualitinya out.
Pagi ni saya telah siapkan sebahagian besar kertas jawapan pelajar saya. Tinggal 4 skrip aje lagi. Tak sabar nak habiskan... tapi lepas tu kena pulak nak memasukkan markah.... itu yang paling saya tak suka. Kalau boleh semua dah siap tapi tak perlu masukkan markah....
Tapi kalau tak de markah.. seiauhmana pencapaian murid dapat dilihat dan perkembangan dapat diikuti. Alangkah indahnya hidup andai saat ini aku boleh bercuti dan duduk tidur di rumah seperti yang aku buat hari selasa lepas...Sure lepas tu my mum bising.
Oh ... ya, hari ni saya mesti menyiapkan semua yang sepatutnya saya siapkan awal cuti dulu . Harap-harap berjaya lah apa yang aku nak buat, Saya lebih tenang hari ni bberbanding dgn hari-hari sebelum ni... alhamdulillah....

No comments:

Post a Comment

Halwa telinga