Monday, May 25, 2009

Tensionnya

Jumaat lepas (22 mei 2009) salam mesyuarat pengurusan.... berjalan seperti biasa melainkan apabila tiba bab perlantikan ketua warden baru kerana yang lama ditransferkan. Huhuhuhu... sedihnya... nama saya dicalonkan. As soon as nama saya keluar... saya terus sms my ex teacher yang kebetulan mengajar di sekolah yang sama..... tapi tak berjaya. Alasan-alasan yang diberi :
  1. Kehadiran sebagai warden di asrama dirasai oleh penghuni asrama walaupun baru tiga bulan jadi waden
  2. Kredibiliti untuk memimpin jelas dan dapat dilihat berbanding warden yang telah lama bertugas
  3. Sejak jadi warden... beberapa kes yang berat telah diselesaikan termasuklah.. kes pelajar makan pil khayal.
Then.. my boss seri peluang saya nak bercakap tapi awal-awal lagi bagitau jangan beri alasan banyak tugasan. waaaa... lastly keluar allasan bodoh dari saya
  1. Saya takut nak meronda di asrama lelaki... sebab ramai murid tingkatan enam.. kalau mereka serang saya.. macam mana saya nak lari
  2. Kalau terpaksa juga... saya hanya sanggup untuk enam bulan aje
Habis meeting.. saya bagitau kat kawan saya... kalau gi kursus ketua warden.... mesti saya sorang je perempuan agaknya kan.

Lepas tu ngadu kat kawan... kawan kata.. transformasi...... bengangnya

No comments:

Post a Comment

Halwa telinga