Tuesday, May 26, 2009

Datangkah KPPM esok?

Petang tadi.... balik kampung sebab dengar khabar my auntie nak balik kampung suaminya kerana bapa mentua meninggal dunia. So... nak dijadikan cerita my auntie cerita pasal kehadiran KPPM keesokan harinya. Tanya pada my auntie... maklumat selanjutnya..pengarah dah ada di Mukah malam ni and KPPM datang esok pagi..... argh..................tension.
Call pengetua untuk dapat pengesahan, pengetua kata tak de maklumat.... argh.......(jerit kali ke-2) tension berganda... Tapi tabik spring pada my boss... walau apa pun dia begitu cool sekali.
So, malam ni.. saya tak jadi tidur di kampung... balik semula ke sekolah dan arahkan warden yang bertugas buat apa yang patut. Alhamdulillah.... ni rupanya hikmah di sebalik ketiadaan air. Kalau ada apa2 kekurangan boleh le jadi alasan kalau kena tanya dek KPPM dan juga pengarah.
Tapi tertanya-tanya di minda kenapa tidak dimaklumkan kepada my boss sedangkan pengetua Sekolah yang berdekatan maklum.... tak adil betul... Atau sengaja untuk menjatuhkan sekolah ku ini...
Tak apa... Allah lebih tau

No comments:

Post a Comment

Halwa telinga