Friday, May 29, 2009

Betul ke... Aku Ketua Warden?

Masih tak percaya rasanya. Aku jadi Ketua Warden Sek men yang mempunyai lebih 650 prang penghuni dari Tingkatan Satu hingga Enam. Walau dah pelbagai alasan.... My Boss said.. jangan fikir panjang..... Just do it. So Aku sambut sebagai cabaran. Biar mereka rasa bagaimana tamparan wanita sebagai Ketua Warden. Buka Sekolah dah nak pergi kursus dah... Literasi Undang2 untuk Ketua Warden, PK HEm dan GBK .. sah dan confirm aku sorang wanita nanti dalam rombongan SMK Oya.
Opp...ss hari ni hari terakhir sekolah untuk penggal pertama. Semua mengucapkan selamat bercuti.... Pesan pada anak-anak di asrama especially yang sambut gawai... jaga diri dan kembali ke sekolah sebagaimana mereka balik hari ni.
Pengetua dah senaraikan beberapa tugas untuk Ketua warden selesaikan secepat mungkin.
Sebagai Ketua bidang pulak... saya kena buat kertas kerja. Surat untuk YB dah siap dah
.
Kertas kerja tak siap lagi tak pe... perjuangan mesti diteruskan.
Dalam sedih-sedih banyak kerja.... bertambah sedih sebab gaji kena potong every month utk bayar balik elaun perumahan sebanyak 400 sebulan. Walaupun nanti akan dapat balik RM440 sebulan for 5 months and 480 for 7 months. huhuhuhu.....Terpaksa kurangkan belanja sikit tahun ni.... sedihnya...

No comments:

Post a Comment

Halwa telinga