Monday, August 5, 2013

Siapa suka... silakan....



Huhuhu.........

Hari ni saya terpaksa masuk office

Gara-gara ada kesilapan dalam mengemaskini data kehadiran APDM.

Kena buat surat tunjuk sebab....

Apalahkan....

saya dah kenal pasti siapa yang tak mengemaskini data

kalau yang hadir 100% tak pe jugak..

Ni yang murid tak hadir pun tidak diupdatekan jugak...

Lastly boss kena tembak dalam mesyuarat

and natijahnya

hari ni saya masuk office untuk membuat surat tunjuk sebab

Siapa yang rasa jadi penolong kanan ni best sangat

silalah offer diri.

May be orang ingat saya untung banyak and gaji banyak sebab jadi penolong kanan ni

Orang tak tau gaji saya dengan gaji 48 dah sama... so tak de untung apa pun.

Elaun memangku pun.... ciput sangat...

Sabar ajelah...

Tapi dalam bersabar memang saya geram jugak ni....

Geram............... yang amat.

Tapi... bulan Ramadhan adalah untuk melatih diri dengan kesabaran yang tinggikan


jadi sabar ajelah.

Sabar.......  sabar


No comments:

Post a Comment

Halwa telinga