Saturday, February 9, 2013

When they are around....


Petang ni tiba2 si Saiful and dik Nur masuk bilik saya

Saya tak tau pun  yang mereka datang..

But now mereka dah balik kpg ipar saya

Budak2 tu bila kat rumah  saya ...

inilah aktiviti mereka


 My mum kata... muka abang saya tak handsome bila tak ade rambut..
kahkahkah...

Selama ni handsome ke????

 First time being at my home...

Introducing.... Syauqi Azizi...



Kisya ... senyap aje hari ni.....
But as usual.. dia memang sentiasa cute..



Dik Nur. yang dah jadi kakak...
Lepas posing terus minta permission nak guna my bacycle



Syahrul.... yang gelap gulita balik kali ni.
Mak dia kata start jam 4pm hingga 5pm tempatnya adalah dipadang di depan rumah mereka


Nesrina..... dengan basikalnya





Danish... yang terus tak nak naik tingkat atas....



Keta saja je nak enter frame... hahahahaha


Bukan nak tunjuk kereta kancil ku itu..

Tapi nun tiga orang yang berbasikal..... di bawah terik mentari...
 Itule sebenarnya yang mereka lakukan bila dah di kampung...

Aziz dah start kerja ikut office hours ... so cuti umum .. for sure dia akan bercuti

dan bolehlah balik kampung selalu...





No comments:

Post a Comment

Halwa telinga