Sunday, February 3, 2013

My weekend...

Hari ni.. saya agak stress... Memang tak ade mood....

pagi2 kena turun ke sekolah... sebab ada program MY Beautiful Malaysia...

Sempat berbasikal dalam kawasan sekolah and then... buat kerja di bilik.

Boss and PK Pentadbiran ajak minum pun malas nak join

Berusaha sedaya upaay untuk memastikan data SMM okey.

Otak memang serabut... teramat serabut,... sometimes memang rasa nak nangis.

Kenapa aku yang mesti menghadapi....

But then.. kembali pada diri... Allah sayangkan aku.. sebab tulah

aku yang dipilih menghadapi semua ini.

Think positive... itu kata kakak... ku...

At least selalu melalui experience yang jarang orang lain lalui..

Tapi memang otak tak betul...


So.. lepas zohor drive ke Mukah... have my lunch at KFC

Alone......

Then.. kepala tiba-tiba sakit.. last saya ke Ladies Beaty and Spa..

Cuma facial aje... memang tidur masa orang buat facial...

Rassa nak gi lagi next week tapi.....  nak buat camna..

masa tak ada.

Buat facial not for  beauty.. cuma nak relaxkan diri...

Facial.. memang terkadang rasa membuang duit.. tapi...

I need to pamper my self..

But lepas tu stress balik sebab duit melayang lagi...

hihihihi..

But that is life,,,kan...




No comments:

Post a Comment

Halwa telinga