Wednesday, February 27, 2013

Mentor.... Mentee..

Hari ni bermula program Mentor Mentee

di SMK Oya.

Sapa yang terlibat?????

Semua murid...

Tingkatan satu hingga Tingkatan Enam Atas

and semua guru

termasuk pengetua... semua penolong kanan...

guru-guru kanan....

and semua guru SMK Oya...

So... saya pun terlibat sama...

HAri ni dapat 10 orang ahli...

Lupa nak ambil gambar..... mereka

But 6 orang aje yang suka rela masuk group saya..

Yang tiga tu paksa rela...

and satu lagi sebab masuk lambat.. so tak de pilihan.

Siapakah mereka????

They are.... Haiqal, Aizuddin, Syahrizwan, Azian Irwan, Asri dan Fikry
(yang ni yang suka rela)

Yang paksa rela adalah
Laila, Jacqueline, Atika

Yang masuk sebab lambat masuk kelas adalah
Nur akmal..

Apa kami buat hari ni.. saya cuma cerita tentang
diri saya yang tak berapa cerdik

tapi tidak leka dengan ketidakcerdikan diri....
(macam masuk lif dan tekan sendiri ajelahkan.....)

hahahahahahaha

Than saya tetapkan awal2... berapa markah yang mereka
mesti dapat untuk pendidikan Islam exam March nanti.

Konon2nya saya nak buat coklat untuk mereka....
hihihihihi..

and.. saya juga janji... 
kalau mereka lulus semua matapelajaran sekurang2 D...
saya akan belanja KFC next year...


Harap2 mereka boleh bangun dari kelekaan...

sebab semua mereka adalah dari kelas yang terakhir lagi...

Memang amat lemah nak menguasai pelajaran.

But.. tak boleh putus asa....

Di mana ada kemahuan di situ ada jalan....

So... good luck my dear mentee...

Moga boleh terus berjaya.. nanti... nanti 

masa perjumpaan seterusnya.. saya ambil gambar mereka...

and buat  fail perkembangan diri mereka ni...

(kalau rajinlah ya......)

kihkihkihkihkihkihkihkihkih...


No comments:

Post a Comment

Halwa telinga