Sunday, September 16, 2012

Geram.. and marah

Sebenarnya.. tengah geram dan marah.. sebab susah nak dikata.

Geram sebab tak  tau lagi nak kata apa kat budak-budak. Dah nasihat.... dah bagi tau..

Rasanya almost everyday.. suara saya kedengaran untuk  mengingatkan murid tentang budi bahasa,

kebersihan, jangan celupar.. dan berbagai lagi...

Bila dah berlaku kejadian histeria seperti ni....  mulalah ada yang tunjuk ilmu agama nya hebat.

Yang membuat lagi geram bila ada statement macam ni dalam facebook.

salam...

SEMALAM AKU TELAH BERMIMPI PERKARA BURUK SEKALI,BAHAWA SMK OYA PADA HARI SELASA 18/09/2012 SEKALI LAGI AKAN DISERANG DENGAN BENDA ITU..TETAPI LEBIH TERUK DARI HARI JUMAAT 14/09 LALU..RAMAI PELAJAR TIDAK BERSALAH AKAN MENJADI MANGSA..JADI AKU HARAP SEMUA WARGA SMK OYA SUPAYA BERHATI-HATI ..JANGAN CELUPAR..RIAK..TAKBUR ..KERANA MEREKA MASIH INGIN MEMBALAS DENDAM..
ENTAH BETUL ATAU TIDAK MIMPI AKU ITU..? HANYA SEKADAR MAINAN MIMPI ATAU BENAR..
BERDOA LAH KITA KEPADA YANG ESA ..MEMINTA PERTOLONGAN DARI NYA ..AGAR DIBERIKAN PERLINDUNGAN ..AMIN
Asalam..

from facebook

Memang gila  risau apabila ada pelajar mula percaya dengan dakwaaan dan cerita-cerita

budak yang saya kata tak bertanggungjawab macam ni.

Mau tak terbakar saya  dibuatnya........

Bila berlaku kejadian yang teruk mereka takkan mampu membuat apa2.

Tak salah rasanya kalau saya katakan.. kalau kail panjang sejengkal, lautan dalam jangan diduga.

Ya Allah mohon petunjukMu ya Allah..... lindungilah kami dari bencana ini....

Jauhi kami dari menghadapi keadaan yang sama....

Ilmu terlalu cetek rasannya... untuk menghadapi dugaan seperti ini.



No comments:

Post a Comment

Halwa telinga