Saturday, May 19, 2012

On my 40 years Old


Hari ini, 17 Mei 2012...
 tepat 40  tahun saya menghirup udara di bumi Allah ni.
Alhamdulillah.. di usia ini, walaupun masih sendiri.. tapi
Kehidupan saya berjalan dengan baik.
Tapi.. tak bermakna... saya tidak pernah menempuh
Keadaan yang perit dalam kehidupan....
Saya pernah gagal.. dalam pelajaran..
Saya pernah gagal dalam soal perasaan....
Banyak juga dugaan dan cabaran yang saya hadapi...

Tapi hari ini.. saya tak ingin bersedih ... 
namun takdir Allah lebih indah lagi,,, 
dia ingin kembali  kepada saya...????
But persoalannya for what...
For another pain.... hehehhehehe
Think and think deeply... till now..
I still can’t make any decision... 

Oh...
I hate this feeling...
I hate to hate others...
I hate to angry....
I hate to get mad...

Cukuplah... tak ingin lagi mengalaminya untuk ke sekian kalinya
I want to stay.. cutee....... (sila muntah)
I want to stay cool....
I want to be strong...

And i want to get something in my life...

What is it????




No comments:

Post a Comment

Halwa telinga