Sunday, May 13, 2012

Cycling For Fun @ Cycling For Health

It's happen yesterday morning.

Saya pun tak pasti tajuk sebenar aktiviti ini

Tapi di bawah pengelolaan SMK Oya..

Sebabnya.. my boss suka aktiviti ini...

so... dia berjaya menarik minta  guru-guru, budak2 sekolah dan 

budak2 kampung saya dengan aktiviti berbasikal

Kat sini saya sharekan beberapa keping gambar sempena aktiviti ini

 Tiga orang suami orang SMK Oya yang turut serta

 My cousin... Izal...

 Orange team... adalah anak2 muda Kampung teh..

 Yang ni saya tak pasti siapa... hehehehe

 Bila sampai di SMK Agama Igan..


Dengar2nya disambut meriah dengan kompang dan bunga manggar...



 Konvoi berbasikal berbasikal di dewan SMK Agama Igan


 Melepaskan lelah selepas berpenat lelah mengayuh basikal....



Yang dua orang ni nak jugak diambil gambar...



Tapi yang pastinya saya tak turut serta dalam rombongan tersebut

Saya hanya berada di sekolah.

Secara kebetulan ada aktiviti Bahas Piala Ketua Menteri 

yang dijalankan di sekolah...

So... saya jadi orang yang duduk di sekolah ajelah...hehehehe

Tapi.. saya langsung tak mengambil

gambar semasa aktiviti perbahasan dijalankan

sebab camera tiada ditangan saya.

(alasan..... sedangkan handphone tetap anda di tangan saya)

hehehehhe......





No comments:

Post a Comment

Halwa telinga