Wednesday, May 2, 2012

Kuala Lumpur... Part 2...


Perhimpunan Bersih 3.0 as i mentioned before...

menyebabkan kami berangkat awal ke PWTC.

Jam 8.30 pagi dah tercongok di sana...


Dan.. gambar2 di bawah menceritakan perjalanan kami....


 Seorang aku...


 Bersama Penulis Mimi Affnie and AIna Emir..

First time dapat ambil gambar dengan mereka.. walaupun

saya merupakan pembaca setia novel mereka...


 Suasana... di awal pagi... masa ni orang tak ramai lagi..

So kita orang hanya survey dulu apa orang lain buat






 Kerja orang tak betul.... mengenali sifat peribadi melalui cap jari
hahahhaha... lawak ajekan...


 Rasanya saya tengah isi borang


 Orang tu tengah ambil cap jari saya



 Menceritakan keputusan dari cap jari yang diambil... and kebanyakannya
memang betul dengan sifat saya,,,,, hahahahaha

 USu....


 Kertina sedang bercakap dengan sapa entah..

masa ni dah lapar dah.. kami menikmati nasi lemak and bread kat sini


 Genevies  with her Nasi Lemak


 Usu lagi....


 Saya... and memang tak sah kalau anak tudung tak nampak




 With Kak Yati penulis yang saya sukai...sebab novelnya yang pertama



 Kak Yati, Kak Liza and nana.... with me..




 Dengan Kham.... 


 Dengan Kak Liza.. and Kham..




 Ini bag baru saya...

 Usu and Nana dalam ERL ke KLIA.....

Perjalanan balik pada 30 April 2012


 Saya hulurkan kamera pada my friend.. sebenarnya


 Me and Genevie


 Ini Kertina yang ambil gambar ...


 Tak tau saya buat apa????


 Dalam ERL.... Gen.. sibuk nak ambil gambar yang gelap di luar


Boarding pass saya....

Suka nak balik selepas penat dalam perkjalanan....

Walau apa pun saya seronok,

Nanti2 saya upload gambar dari handphne and dari tab saya pulak...




No comments:

Post a Comment

Halwa telinga