Friday, April 13, 2012

Layak ke saya???

Semoga tidak ada yang mempertikaikannya


 Cikgu Salleh bin Lias.. yang menjadi guru saya sejak dari zaman belajar hinggalah 
ke zaman ini...
Thanks a lot Cikgu


 Dua sahabat yang sama2 menerima  sijil hari ni.
Kedua-dua mereka didenda membeli sandal baru hari ni
hahahah

 Ni sapa pulak??


Bersama teman sekerja... Cikgu Dayang Salmi




Gambar last... agak gelap...

Tak.. palah kan.. asal ada kenangan

For the second times saya dapat APC di SMK Oya

alhamdulillah atas rezeki yang diberi

Terima kasih atas kerjasama guru-guru dan staf 
Kertina Naim.... Genevie ...
Semua rakan penolong kanan... Ketua2 Bidang...
dan semuanya...
yang banyak membantu memudahkan saya menjalankan tugas
(Macam ucapan penerima anugerah ABPBH)

Tapi yang saya tau... 2011.. banyak kenangan pahit
yang telah saya lalui..

ditinggalkan oleh seseorang
mak sakit for few months
demam yang teruk sampai dua tiga kali

banyaklah,.... 
yang tak mampu dicoretan di sini....

Apa pun segalanya adalah pengalaman

yang berharga buat  saya menjadi kuat

dari hari ke sehari


No comments:

Post a Comment

Halwa telinga