Thursday, March 22, 2012

Really.......... hate this feeling

Hati .... tenanglah... usah dikenang lagi apa yang telah menghilang. Biarlah ia berlalu bersama angin. Biar ia pergi dalam ribut.  

Really hate this feeling sebenarnya. May be kerana keadaan kesihatan yang tidak stabil... saya merasakan betapa banyaknya ketidaksempurnaan dalam diri.

Semakin dicuba untuk membaiki kekurangan diri.. semakin banyak lompang yang ditemui. Memang amat terasa rendah diri. 

Tapi saya sedar.. walau apa pun dugaannya.. perjalanan mesti diteruskan. Tidak boleh berputus asa. Tidak boleh menyerah kalah begitu saja. Tapi yang perlu dilakukan adalah menempuh apa jua rintangan dan cabaran hidup.

Kenapa saya rasa macam ni..?? Entahlah... i am really miss him.... Tapi terimalah hakikat.. that i am not good enough for him. 

I am really miss my life semasa di KL dulu. Tanpa tanggungjawab yang menyesakkan hati dan minda. Yang perlu dilakukan hanyalah ikut arahan.. dan buat kerja  dengan sebaik-baiknya. And then tumpukan perhatian kepada pelajaran.

Rindu untuk terkejar2 menyiapkan kerja sekolah sebelum balik ke rumah.. then .... cepat2 bersiap untuk ke campus pula. Sama ada utk menghadiri kuliah atau mencari bahan dan membuat segala macam tugasan sebagai pelajar. 

Saya rindukan kawan2 seperjuangan.. Azli, Asri, Burn and seorang lagi abang yang saya lupa nama. Teringat  kebaikan mereka pada anak dara tua ini.... mengambil dan menghantar saya balik ke rumah selepas selesai kuliah atau discussion yang tamat lewat malam... berkongsi segala ilmu dan segala bahan yang ada...

Saya juga rindu pada rakan2 setugas di sana... Hosniati (really miss her..) Mummy Jay, Saadiah, Tanesh... Suzaila...   and off course my boss.. Datin Suwarni Hassan. Learned a lot from her.

Sekarang sedang memikirkan.. hala tuju hidup selepas ini. dengan kekurangan dan kelemahan yang begitu banyak mampukan saya melangkah keluar dari bumi SMK Oya... 

Last  month  menerima panggilan dari IPG ... but rasanya dengan adanya orang tua .. saya perlu mementiingkan mereka dahulu sebelum melangkah meninggalkan tempat ini. kecualilah saya ditransferkan.... terpaksalah angkat barang....

Entah apa yang saya typekan malam ni... sorry kalau rasa tidak membina hati dan minda anda....  But... seriously.... i am not happy now. I am really not happy..................










No comments:

Post a Comment

Halwa telinga