Thursday, March 29, 2012

Mukah.. alone


Tajuk..... macam tak biasakan....

memang selalu tak sesuai..

Hari ni.. pergi airport menghantar my lovely sister

balik ke Kuching. Sampai di airport

my sis tak sampai lagi.

Yelah kan.. airport just 5 minit to 10 minit aje...

dari office yang di gi tu..

Then.. sampai  airport ada hornbill mendarat

Ingatkan flight twin Otter milik Maswing

Hahahhahaha.. rupanya VIP punya flight bawak YB Datin

Then... baru kakak saya sampai...

lepas beberapa kali  uncle bertugas tu suruh saya call my sis.

U can imagine... i gi kat tauke.. suruh dia hold  seat utk kakak saya

Takut dia bagi pada yang sedang standby kat situ....

Last ly lepas YB dan rombongan beredar

maka kakak saya pun sampai (macam bahasa dalam buku cerita kanak2 kan)

Nasi baik sempat dudukm sekejap sembang... then dia dah kena masuk

bilik menunggu yang comel... hahahahah

Lepas tu saya ke Hospital...

dek kerana otak sibuk tengok kadet bomba dan penyelamat saya hampir terlepas

simpang ke hospital...

nasib baik MUkah....

Selamba ajelah reverse and masuk simpang

and meet my bestie sejak di sekolah dulu

Siannya.... dia disyaki terkena TIBI...

My boss tanya.. black and white or colour...

hahahaha...

Sian my friend.... sembang2 mengumpat2

then... 5minutes after 3 baru saya gerak balik ke sekolah...

Tapi sempat lagi ke pasar membeli sedikit barangan....

hahahahha... syok jugak kann.....

Jalan sorang-sorang and saya buntu tak tau apa nak beli,,,

Tu le keadaannya... bila alone....

Mdm Kertina tulah.. tak ikut saya......

huhuhuhu

No comments:

Post a Comment

Halwa telinga