Sunday, March 25, 2012

 Dua hari.... sabtu dan ahad.. saya tidak ke mana-mana

dan tidak membuat apa-apa kerja.

Bekalan kerja yang dibawa dari sekolah langsung tak di sentuh...

Aduhhhhhhhhhhhhh... gawat ni buk...

Badan seperti tidak bermaya.. bagaimana mahu jadi cemerlang ini macam

May be... kerana usia semakin menginjak ke angka 40...

(have to start ur countdown.... to 40...)

Seboleh mungkin saya ingin bergerak dan cergas dan cerdas sebagai

Johan.....

Apa saya buat...... hahahha... saya menghabiskan masa dengan membaca novel

Dua hari dua buah novel telah saya tamatkan...

tapi yang nipis2 ajelah....

Novel kak Kak Yati.. yang terbaru dari Milan ke Maran....

tunggu dulu. Untuk stok...

Nanti tamat awal sangat... saya tak de noovel pulak nak baca

tapi saya dah start pegangdah novel tu sebenarnya...

Malam ni boleh baca dua bab dulu......

Kemudian boleh sambung lagi di lain masa....

Okey... stop about it...

for information (kalau nak tau le).....

Dah dua hari saya tak makan apa2 ubat..

Alhamdulillah keperitan batuk saya tak le teruk sangat.

Cuma... susah nak keluar aje...

And sesekali batul menyebabkan saya sesak nafas...

tapi tak seteruk masa di sekolah atau ketika saya ikut kata doktor

makan ubat ikut time...

zkesimpulannya... saya akan stopkan pengambilan ubat saya...

dan pagi2 saya minum madu sesudu.

Mudah-mudahan saya disembuhkan Allah.

Bismillahirrahmannirahim
Bismillahissyafi
Bismillahikafi
Bismillahimuta a'fi
Bismillahillazi laudurruhu saiun fil samawati wal ardh
wallah hu sami' ul a'lim.

................ amin......



No comments:

Post a Comment

Halwa telinga