Tuesday, January 10, 2012

Secret Recipe @ The Spring, Kuching

Last December 2011... wow... masih nak citer pasal 2011..


Saya menghadiri mesyuarat di Kuching selama 5 hari. So, macam biasa saya lodging kat rumag abang saya di Simpang Tiga.


Pagi pergi mesyuarat abang hantar.. balik my sister ambil. Bukan my brother tak boleh ambil... tapi saja je nak menyusahkan my sister hahahaha... Tapi hari keempat abang saya ambil saya yea. Secara kebetulan pejabat abang dan kakak saya ni tidak jauh dari tempat saya bermesyuarat. 


Nak citer .. saya lepak dengan abang, kakak and kakak ipar di Secret Recipe dekat The Spring. Dekat aje pun dengan rumah abang saya... tapi saja je... nak membuang duit.. lepak kat situ. Bukan selalu pun kan...


Enjoy my self with them .... 


Tapi miss my sister yang ada di Sabah.... kalau dia ada.... boleh jugak join kita orang... hehehehehe


Layan gambar ajelah yea... tapi yang pasti tak de muka saya...


 Ada rupanya.... my sis and me... hehehheheh

 Sudah..licin semuanya.....

 Healthy Cake... tak pasti la,,, betul tidak... ini my big bro and my sister in law yang punya menu

 Tak sedap... lain kali saya takkan order lagi

 Menu my sister in law... tak ingat apa nama roti ni yea...


 Tea... abang saya...



 English Breakfast and healthy cake kakak ipar saya....


 Nak ambil gambar chocolate shake saya... (yang teralah order..) sebenarnya nak air lain.. huhuhu
abang saya tumpang enterframe

 Chocholate cheese saya...

 Healthy cake kakak saya kot.. lupa...

Air ni yang saya nak..... tapi yang ni kakak saya punya.

Walau apa pun really enjoy with my brother, sister and sister in law..

Lepas lepak kat sini saya and my sister pegi Giant pulak... tak beli apa2 cuma jalan2 aje...



No comments:

Post a Comment

Halwa telinga