Thursday, December 1, 2011

Why?????

Really sad... nampaknya.. dia betul-betul membenci saya... Nak menangis... untuk apa????? Nak melupakan tak mampu rasanya.  Kenapa perlu ada perasaan seperti ini.?  Blur... tak tau kenapa dan kenapa.... Di mana silapnya.... Serahkan segalanya pada Allah.  Pasti ada hikmah disebalik semua ini. Selepas 10 tahun.... mungkin kini adalah penamat segalanya...

Memang tak mampu rasanya.. menahan segalanya.... tapi segalanya adalah sia-sia. Apa yang dipertahankan selama ini bernoktah di sini. Moga kekuatan terus diberikan kepada hambaMu ini ya Allah.



Tak apalah... saya memaafkan dia.... saya cuba untuk melupakannya... saya hanya mampu mendoa'kan kebahagiaan dia.

Thanks... atas segalanya... 

No more happiness... no more dreaming about future.. I accept it as my fate...... Moga masa depan lebih baik untuk saya.....

No comments:

Post a Comment

Halwa telinga