Thursday, December 1, 2011

Galaxy Tab 10.1-Samsung

Jangan pelik... Orang dah bertahun dah ada Ipad...Iphone  bagai.... saya ni agak out dated

Tapi akhirnya saya memiliki juga Ipad.... Galaxy Tab Samsung..


hehehehhehehehehe.. Seronok...?????? Entah.... biasa aje.. tak juga memudahkan kerja saya...

Tapi bila saya memncuci kereta ia menghilangkan keboringan saya ketika mencuci kereta.



Beginilah lebih kurangnya benda alah Ipad... gambar ni saya curi dari Samsung website  ya.  And banyak jugalag dia pun functional yang saya belum ketahui..... And Rasa malas pulak nak explore lebih.

Actually saya lebih suka lappy and laptop saya. Jangan tak tau... saya masih setia menggunakan acer sejak dari zaman desk top hinggalah ke zaman laptop and notebook ni.  Yang latest saya miliki adalah

Acer Aspire....... warna purple..... (tapi gambar ni bukan laptop baru saya) hehehhehehe....


I like........................

Pengubat hati yang teramat luka kala itu.... It's cool for me..

No comments:

Post a Comment

Halwa telinga