Wednesday, December 21, 2011

Azam Baru ... 21.12.11

Hari ni saya berazam untuk balik awal...

Alhamdulillah hari ni pengetua dah ada kat sekolah


Lepas maklumkan apa2 maklumat yang perlu dilihat segera...


Saya melepak dalam bilik dengan kepala yang rasa macam tak berapa nak stabil..



So.... azam saya hari ni adalah untuk balik awal... dan tidur di rumah... setlah berjaga sampai

jam 4am pagi tadi.  Nak bangun lewat... memang tak jalan. Lepas solat subuh... tidur balik

730am dah bangun balik. Ingatkan nak tidur sampai jam 9am ke 10am... Mata tak nak tidur pulak


Sekarang ni pulak tak leh nak buat apa... ngantuk gila babas... Kalau ada bantal sure dah menidurkan

diri ni......


Dek kerana mata ngantuk... and tak boleh nak buat kerja... so kerja yang mampu saya buat adalah

menggoogle,,,, weird think tentang orang mengantuk ni.    Saya temui ini dalam  

 http://www.huffingtonpost.com



So tengok sendiri le dekat link tu yea.. apa yang menarik and apa yang lawak tentang The 13th Weirdest Places People Have Fallen Asleep.




Sila ketawa.. walau rasa tak nak ketawa pun....




No comments:

Post a Comment

Halwa telinga