Friday, July 8, 2011

Boringnya

Sebenarnya petang ni... memang tak de mood nak kerja. Dah budget nak duduk rumah dah petang ni...

Tapi my boss bagitau ada  mesyuarat dengan kontraktor.  Pagi tadi dah bermesyuarat dah.... lepas tu  program pelancongan satu sekolah terus... hehehehhehe

Petang ni mesyuarat lagi dengan dua kontraktor lain pulak. Lama betul tunggu dah 35 minuttes tak juga muncul-muncul.  Hangin jugak dibuatnya

Geram nya


Apa motif masukkan gambar ni kan.... jumpa dalam fb  kawan.. tapi tak ingat sapa dia yang letak dalam fb

Sebenarnya dalam usaha  untuk  mereleasekan semua keboringan sambil menunggu kontraktor yang kedua .. setelah kontrakktor yang pertama tak muncul-muncul..

So... apa saya buat adalah mengoogle dalam yahoo.com
 dan hasilnya

Top ten scariest foods additives... (translate sendiri ya....hahahahha)


Kalau saya tak ambil  pringles.... saya selalu beli master Potatos.... hehehhehe

Nampak sedapkan... and mudah disediakan

Yang ni.. entah .. apa dia... saya pun tak  tau (kes malas nak baca penerangan yang diberi)

masih misteri lagi... puan-puan  check sendiri kat yahoo.comlah ya... sebab dia yang bagi tau lat saya tentang benda ni

Yang ni memang tak perlu diperkenalkan.... tengok gambar dah tau dah...  memang  menakutkan .. tapi i like it...

Yang ni roti apa ntah... tapi macam sedap je red bean kat dalam tukan????

Memang sedap,,... lebih2 lagi kalau doughnut seperti yang ada kat  spring yang menjadi kewajipan pada saya untuk membelinya kalau ke Kuching hehehe

Yang ni usah cerita .. memang heaven..lebih-lebih lagi kalau di makan ketika cuaca yang hot..macam sekarang ni.... aduhhhhhhhhhh nikmatnya

Sedap........ hahahahhahahhahaha....

Semuanya memang sedap dan memang amat mudah bagi sesiapa yang nakkan tubuh yang montel dan cute macam saya....


Patut le saya rasa pelik aje selama ini..kenapa saya  cepat gemuk. Ayat tak ingat......... hahahahhaha


Okey group pengawal   keselamatan dah  sampai..... hahahahha kena bermesyuarat jugalah nampaknya.....











No comments:

Post a Comment

Halwa telinga