Monday, June 6, 2011

Without title

Sudah agak lama  ruangan ini dibiarkan sepi tanpa ada cerita baru @ apa-apa pengisian dari tuan rumah. Banyak cerita sebenarnya.. tapi tak leh lagi nak dimasukkan ke sini sebab.... bukan ada masalah pun. Penyakil Mim Alif lam Sin.... amat-amat kronik. Masa saya dihujung minggu.... sebelah pagi saya menghaadiri majlis2 kenduri kahwin kawan2. Sebelah petang saya habiskan dengan novel....
Saya dah menamatkan cerita terbaru tulisan Fauziah Ashari

Bisik-bisik gelora... Best.... seperti biasa.... cerita mesti lain dari yang lain

Buku ini saya tamatkan bacaan saya dala masa dua hari ditolak dengan  waktu saya pergi kenduri kahwin orang lah.. and tolak masa tidur saya around 2 pagi.... memang marvelouse..... beli dan bacalah...

Inilah kulit depannya..... saya mengikuti hampir semua buku tulisan Fauziah Ashari seperti mana buku-buku tulisan kak Norhayati Berahim jugaa..

Buku-buku Fauziah Ashari yang saya miliki adalah...

Ombak rindu.... buku kedua hasil olahan FA yang menarik hati dan membuat saya terus  jatuh hati pada tulisan beliau...

Pergilah sepi... novel ni sebenarnya belum memikat hati saya untuk mengikuti tulisan FA yang seterusnya

Masih lagi about Izzah dan Hariz

Yang ni... saya tak ingat about apa (Cik Mastura and masmary.. boleh ingatkan saya agaknya yea...... heheheh)


Yang ni abaout Izzah dan hariz jugak

Rasanya inilah antara novel2  FA yang saya miliki...  .. saya sentiasa looking for her next novel.. Sebab cerita dia sentiasa meruntun hati dan menemukan kita dengan konflik yang berlainan.





No comments:

Post a Comment

Halwa telinga