Friday, April 8, 2011

Penat............

Hari ini .. hari kelima menghuni bilik yang baru....  Memang penat... Bukan kerana banyak kerja... tapi kerana tak tau nak buat apa. Fail-fail masih berterabur.. and ada yang menumpang di bilik PK pentadbiran.

But,,.... sekarang ni.. yang perlu saya buat adalah mengemaskini segala perkara yang sedng bertaburan and update kepada keadaan semasa. Harap2 dalam dua hari saya berjaya menyelesaikan segalanya.

Insya Allah next  week monday... saya menyambung semula kerja mengemas yang tertangguh petang tadi.
\Tuesday mula mengemaskini segala fail dan bahan 2 yang masih berada di luar fail. Begitu juga surat-surat kepada ibu bapa / penjaga yang masih belum disettle lagi. Lepas tu... akan go through semua fail yang perlu  untuk HEM... dan menyediakan yang baru bagi memudahkan kerja saya sendiri....


Ya Allah./....... kalau nak disenaraikan .. banyaknya kerja yang perlu saya kemaskini sebelum saya tau bagaimana menguruskan semua perkara di bawah HEM ni... bantulah saya.. tunjukkan saya yang terbaik... Ya Allah.... permudahkan segalanya buat hambaMu ini Ya.. Allah. Amin ya rabbal alamin


No comments:

Post a Comment

Halwa telinga