Friday, February 18, 2011

Busy sedikit

Sudah beberapa hari blog ini tidak berupdate..... sedikit busy dengan tugasan. Tugasan yang dah siap terpaksa dibuat semula apabila terdapat kesilapan dari segi bilangan guru. Ada guru yang terpaksa dirombak dibuang namanya...

Sealaman berfikir jalan penyelesaian. Akhirnya semalam saya menemui penyelesaiannya. Tapi hari ni baru mendapat kata putus dari my boss.

Alhamdulillah... segalanya dipermudahkan untuk saya. Walaupun kalau ikutkan memeningkan kepala saya. Saya perlu kuat dan perlu sabar mengerjakan benda alah ni...

Apa dia ........ yang menyusahkan saya ... ialah



 Sistem yang kami gunakan untuk generate jadual waktu sekolah dan saya sedikit demi sedikit semakin boleh menggunakannya.   Sistem inilah yang kami gunakan untuk menyusun atur jadual waktu guru di sekolah.

Harap2 saya boleh buat yang terbaik untuk jadual waktu sekolah selepas ini...

dan harap2 guru akan berpuas hati... walaupun saya sendiri mengajar 26 waktu seminggu.... sabar ajelah.


No comments:

Post a Comment

Halwa telinga