Thursday, November 25, 2010

Rindu.............

Sebelum ni saya berkata mengenai cinta or love.... Hari ni lak mengenai rindu.

Macam mana ya yang dikatakan rindu.. Saya tak pandai nak mengungkapkan dengan kata-kata... kenapa????? Senang aje.. orang yang merasai rindu saja yang mengetahui dan ia tidak memerlukan madah yang pelbagai..
Ia dirasai di jiwa... di hati... dan di naluri setiap makhluk Allah. Sama seperti cinta..... ia tidak hanya kepada boyfirend or girlfriend tapi kepada sesiapa saja.
malahan kepada orang yang tidak kita sukai pun kadang kita merasa rindu.... Iye ke? Saya pun tak pasti.. tapi jarang kita dengar orang merindu orang yang tidak disukai..Kalau boleh  menyampah dan kalau boleh nak sebut nama pun rasa bagai nak diharamkan.
Namun..kita rindu orang yang tidak kita sukai..sekiranya... orang itu pernah mengukir kenangan terindah bersama kita.....Cuma keadaan yang memaksa rasa benci itu muncul di jiwa... Betul ke? Saya pun tak pasti

Yang pasti sekarang ni saya rindukan seseorang yang telah 4 tahun tidak ditemui........................... Aduhhhh.. tak sabarnya ingin berjumpa kembali......


No comments:

Post a Comment

Halwa telinga