Thursday, November 4, 2010

Macam mana ya?

Awal pagi ni saya melihat ada miss called dari kawan yang bertugas di IPG Tun Abdul Razak.  Peluang kali kedua diberikan untuk saya mengubah gaya hidup. Perasan... my friend told me that pihak IPG membuka peluang seluas-luasnya untuk berhijrah ke IPG bagi guru-guru (terutamanya yang ada master in education). Kebetulan pula pensyarah untuk Pendidikan Islam amat diperlukan sekarang ni.
Bila saya  check email.. saya dapati sudah ada  borang permohonan dan panduan mengisi  borang dihantar pada saya. Saya tak tau... apa yang perlu saya pilih. Tapi ... rasanya saya akan isi saja dulu... apa-apa keputusannya akan saya fikirkan kemudian.....
Sayang nak tinggal mak bapak saya dan nak tinggalkan bilik saya... yang luas itu. Dah rasa bagaimana hidup di KL ... berdikari. Cukuplah kan. Rasanya suasana akan berbeza berbanding dengan d IPG. Kalau ditimbang-timbangkan okey jugak sebab dekat je..and di Kuching pun ada adik-beradik yang boleh access dengan cepat ke Kota Samarahan.

Tengoklah nanti... macam mana...kesudahannya. Tapi rasanya .. saya akan memohon. Tapi nak dapatkan tandatangan pengetua tu adalah masalahnya. Gen... mungkinkah benar yang kamekk katakan... kamek akan move out from SMK Oya. hehehehehhe.

No comments:

Post a Comment

Halwa telinga