Tuesday, August 24, 2010

Permulaan Minggu Yang Meletihkan

Hari ni dah selasa. Terasa masa hari ni amat lambat berlalu. Boring sesangat tetapi sebenarnya..banyak perkara yang perlu diselesaikan. Semalam Isnin... seperti biasa semput dengan tugasan di awal minggu.

Hari ini saya perlu menyelesaikan beberapa perkara.. tetapi kena ketepikan dulu demi untuk menyemak answer script Pendidikan Islam. Target malam ni saya akan menyiapkan keputusan Tingkatan Lima. kalau berjaya memang rekod untuk diri sendiri..berjaya menyiapkan answer script dalam masa sehari.... walau hanya satu kelas diajar tapi boleh tahan juga rasanya mata ni melihat tulisan bebudak yang teramat lawa dan   jawapan yang entah apa2 dibuat oleh student saya.  Good Luck untuk saya

Pelan untuk penempatan sementara pelajar Tingkatan enam semasa PMr berjalan dah siap cuma belum cantik dan kemas lagi. Tulisan atangan yang buruk... ataskertas ccontengan aje. esok kena tunjuk kat Boss.... sempat ke saya nak buat................. aduhhhhhhhhhhh.

Semalam... emosi banyak and jadi drama queen sekejap...  Nasib baik kerja siap.

No comments:

Post a Comment

Halwa telinga