Monday, October 26, 2009

Alhamdulillah

Agaknya beginilah manusia melapah hati orang bilakebencian bersarang teguh di hati...
Alhamdulillah...hari ni saya dapat lalui dengan baik sekali.. walaupun agak busy dengan tugasan segera. Saya mampu menghadapi dan menunjukkan saya tidak kalah dengan serangan psikology. Dua tiga hari ni tiada apa yang menarik untuk diceritakan disini. Perjalanan hidup saya seperti biasa ..... menjalankan tugas sebagai ketua warden... tanpa ada halangan.
Saya percaya... semakin teruk ujian yang diberikan semakin indahlah kesudahan. Sebab Allah itu Maha Penyayang.. Dia menguji hambanya mengikut keupayaan hambaNya menerima dugaan itu. Saya boleh tersenyum... ketawa... dan bergurau dengan kawan-kawan..
Hari ni saya membawa obor dan PK F6 membawa sambalnya.... semua orang gelak tengok hasil tangan saya mencincang obor2 tersebut.. PK F6 mengatakan... itu adalah cara orang bandar makan obor2 dan dia kata sedap... and bercadang untuk mencincang sehalus itu juga... hahahahahaha.
Petang... PK F6 belanja saya makan steak di hotel .. Alhamdulillah... rezeki Allah. Walau ada yang membenci dan menyampah tetapi ramai yang tetap sayang.

No comments:

Post a Comment

Halwa telinga