Saturday, June 20, 2009

Hari Sabtu Yang Menyeksakan

Sabtu ..... aku merasakan terlalu letih sepanjang hari ini. Tak mampu untuk membuat apa-apa. Selepas beberapa hari dalam keadaan tak cukup tidur dan kerisauan .. hari ni aku melepas rasa keletihan ni. Seminggu ini, aku rasa berada dalam alam peralihan. Kejutan demi kejutan dalam hidup ku. Hari Rabu my boss bagi kepercayaan pada aku untuk menyimpan dan membuka pejabat setiap pagi. Aku risau dan luahkan kerisauan aku pada my friend. Tapi itulah yang perlu aku lalui sebenarnya.... proses mematangkan dalam melaksanakan tugas.
Malam tadi aku menerima laporan dan aku panggil pelajar dan bertanya secara terus terang seperti biasa yang aku buat sebelum ni. Tapi jawapan negatif yang diberikan. Aku rasa lega... dan aku mengharapkan dia tidak menipu aku. Melihat airmatanya mengalir .... aku rasa kesal dan terfikir kambali... betul ke tindakan aku ni... Harap2 budak ni bercakap benar dan menjadi kuat semangat.
Sepanjang hari aku hanya mampu duduk di rumah... sakit kepala yang berpanjangan dari pagi tadi membuat aku rasa terseksa sangat hari ni. Nak buat kerja pun macam tak larat. Arghh.... tekanan yang tak pernah berhenti sejak fews months ago. Ya Allah kuatkkan hatiku menghadapi semua ini,

No comments:

Post a Comment

Halwa telinga