Wednesday, December 17, 2014

kena minyak .....

Petang tadi balik awal dari meeting.. terus tidur... bangun  perut rasa lapar.. so saya pun menggorang cucur lemantak yang saya beli dari ustaz yang sama2 bertugas dgn saya dr kabong

But... unlucky me..   cucur lemantak itu meletup and m8nyak kena di muka dan leher saya.. mmg pedih sangat2 rasanya.

What have i do untuk mengelakkan ia membengkak... saya terus basuh dgn air dan letak minyak gamat... mmmg lumur habis2an di muka.... kering sikit saya lumur lagi... syukur yg tinggalhanya tanda2 merah sedikit di muka dan leher..

Risau juga dah le muka sedia tak cantik.. takkan nak tambah lg dgn kecacatan lain pula kan. Till now masih lg memantau perkembangan muka and leher to make sure  it's ok dan tak ada kesan yang menambahkan kehodohan muka ini....

Still.... hurt deep in my heart


Cucur lemantak dibuat dr tepung lemantak
seperti dlm gbr di atas


Gbr ni pernah saya letak dlm blogni satu ketika dulu

Sekian. ....


No comments:

Post a Comment

Halwa telinga