Wednesday, July 3, 2013

Letih.. penat..

Saya rasa teramat letih dan penat... 

sapalah yang suka2 cakap kerja cikgu senang dan mudah

Siapa yang kata jawatan PK best.. dapat arah-arah orang aje


huwaaaaaaaaaaaa... kejam yang amat

Aku dah beberapa hari hidup tak cukup makan..

Taulah bulan lepas aku kena kontrol perbelanjaan..

Bulan ni dah okey dah....

tapi  tak sempat nak makan

Hari ni pulak time nak break for lunch..

ada seorang bapa jumpa saya...

Sabar ajelah bila saya terpaksa menahan perasaan

apabila  terpaksa menyembang ntah apa-apa...

U can imagine mula  masuk around 1,30pm waktu budak balik dari sekolah ahri ni

saya menghalau penuh sopan dan santun around 3pm.

Dengan saya yang tak solat lagi...  kerja tengah berlambak..

Nasib baik dia faham at last setelah bermacam signal yang saya sibuk saya berikan...

Keluar saja.. terus saya lari keluar ke tandas... ambik air sembahyang

then... rasa nak sujud syukur sangat.....

Janganlah ramai sangat parent macam ni,...

Cukuplah sorang ni saja.....

Penat letih...... segala rasa ada...



No comments:

Post a Comment

Halwa telinga