Sunday, July 21, 2013

Busy Plus sakit


Assalamualaikum dan selamat berpuasa...

Lamanya tak bersiaran di sini..

Lamanya tak berblog walking

Lamanya.................. banyak benda dah lama saya tak buat

Chatting....  lepak... baking... and banyaklah

Sebabnya...

Lepas melawat my sister di Seratok pada 1st Ramadhan dulu...

Saya kena meeting and meeting......

Saya kena buat dua kerja .....

Saya menghadapi banyak tekanan kerja ......

Menghadapi... tarikh mati.....

and last sekali saya kena ke Sibu for short taklimat.... day trip...

end up....

Saya demam teruk.

Minta balik on thursday... terus terbaring till saturday

Berkuat juga nak puasa on thursday

akibatnya...  malam tu dah  mula terasa...

tekak saya sakit yang amat....... nak telan apa pun tak boleh.

So... paksa diri sendiri... minum madu macam tu aje...

Alhamdulillah dapat kurangkan rasa sakit di tekak

Tapi badan memang lemah yang amat....  dan tidak berdaya langsung


Baru hari ni ada rasa bermaya sikit....

so... kenalah kuatkan semangat mengadap kerja jugak


Banyak dah yang tertinggal...

But a good news.. i lost 1kg.....

Hopefully berterusanlah...

Boleh ke nak kembali ke zaman kurus macam ni.... year 2001...

hahahahahaha... berangan.....

penawar kepada kesakitan.....


U know who  u are... I miss U.


No comments:

Post a Comment

Halwa telinga