Wednesday, May 15, 2013

What should i say...????


Ada cerita menarik...

Tapi tunggu  sampai darjah kerajinan daya meningkat.

Yang ingin dikongsi hari ini adalah

sekeping kad yang mungkin tak bernilai apa-apa pada orang lain...

But...  inilah pemberian anak murid saya 

yang saya tak ajar dan tak pernah masuk ke kelas mereka.

saya translatekan
"Asalammulaikum cikgu. saya muat surat ini sebab saya nak meminta maaf kepada cikgu sebab saya selalu membuat hal kat sekolah ini. saya selalu ponteng, lari daripada sekolah dan saya selalu pergi ke pejabat dan cikgu selalu menasihatkan saya. dan ini saya mengucapkan selamat hari guru.. dan beritahu kepada semua cikgu dan pengetua. Terima kasih menasihatkan saya. saya angkao cikgu macam mak saya. 
Cikgu, saya faredzwan ingin meminta kepada cikgu. Saya telah banyak buat kesilapan  dengancikgu saya doakan cikgu banyak rezeki dan panjang umur. Selamat Haru Guru Cikgu.

Saya angap cikgu macam mak saya sendiri sebab cekgu tak pernah marah  ka saya. Cikgu baik hati. Moga cikgu  panjang umur. 
Saya minta maaf saya selalu menyusahkan cikgu"




saya tak tau apa perasaan orang lain.

Actually ini projek dia orang di dalam kelas.

Bila subject teachernya melihat apa yang ditulis dan dituju kepada siapa...

berulang kali dia bertanya...

"Are u sure u want me to send this to PK HEM???"

hahahahahahaha...

It's really touch me.....




No comments:

Post a Comment

Halwa telinga