Tuesday, March 12, 2013

Apa yang terjadi????????

Bismillahhirrahman nirahim......
Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh.....
Apa terjadi hari ni????
Tak ada apa..... i am back to school...
Macam biasa jam 6pagi dah di sekolah....
Isi boring siap2 untuk keluar menghantar my auntie yang
Berangkat untuk umrah hari ni.
9.30 macam tu saya dah kat sekolah dah...
Terus prepare sesuatu untuk meeting pagi.. secara kebetulan my boss
Misplaced data yang saya beri dua minggu sudah.. menggelabah mencari semula.
Lepas saya minta penyelia asrama print out semula..  ada pulak...
Sebabnya???? Meja tak organize lagi lepas minggu yang sibuk...
bertembung minggu tak sihat last week.
Then... sebelum memulakan tugas hari ni... saya  pergi mengisi perut... malangnya
On the way ke canteen sekolah.. ada pulak budak perempuan pengsan..
Kena lagilah rasanya sebab di bawa ke surau.
So... jenguk2 dulu.. pegang-pegang dan baca sikit Nampak okey aje..
So.. suruh budak yang ada panggil ustaz or cikgu lelaki
Saya pergi makan dulu.. lepas makan kembali ke surau
Sebabnya... bertambah sorang lagi yang pengsan.
Nasib baik jenis tak jerit2. Ustaz dah try dan cuba untuk keluarkan..
Lastly minta my PK Pentadbiran untuk call ustaz Nazri di SK di Mukah.
Alhamdulillah... segalanya okey.. selepas hampir satu jam lebih diusahakan.
Ustaz cerita sedikit sebanyak kepada saya puncanya.
Nasib baik ada mak dan bapak budak ni bersama... so
Saya selamat tak yah nak beriwayat dan berhikayat bagai.
Saya pun tak reti nak explain and nak buat apa.
Buat...  hari ni saya rasa memang cukup kuat... sampai tangan saya merah
Digenggam budak ni. Kecik aje badannya...
Tapi kudratnya... Masya Allah.... huhuhu
Sedikit sebanyak saya dapat ilmu. 
Yang penting bagi saya... dalam hidup
Pergantungan kita pada Allah mesti kukuh.
Tak boleh lemah semangat dan patah hati..
Insya Allah.. kalau kita kuat.. kalau kita sentiasa
Ada Allah di hati.. Allah akan melindungi kita..
Insya Allah.
Nak cerita sangat bagaimana ustaz ni memulihkan anak murid saya
Tak de lah saya reti sangat. But... really appreciate and thankful pada
Ustaz yang sentiasa bersedia menghulur bantuan kepada kami
Bila mana kami memerlukan.
Jasa yang ustaz berikan tak mampu kami balas.....
Semuanya kami serahkan pada Allah semata.


No comments:

Post a Comment

Halwa telinga