Friday, February 22, 2013

Accident???

Pagi tadi.. saya turun llewat sedikit daripada biasa...

around 6.10pg baru saya sampai di sekolah.

Dalam perjalanan ke sekolah... ketika kereta 

bergerak dengan kelajuan 80km per hour..

and kereta betul2 berada di depan jalan masuk

rumah my auntie....

Tiba2 ada kuching melintas.... tak sempat nak mengelak...

sebab kalau ngelak saya pulak akan masuk parit..

You know... I hit that kuing.

Buk..... bunyinya ketika kereta saya merempuh

kucing itu.

Tapi saya tak berhentikan kereta

sebab.,....

ada kereta dari belakang juga bergerak dengan kelajuan hampir sama dengan kereta saya.


Rasa berdebar selepas peristiwa kekejaman saya

melanggar kucing mash lagi terasa sehingga kini.

..

Balik tadi check depan kereta..

bukan apa 

ada kawan citer... 


ada rakan yang melanggar itik..

dia tak sedar kepala itk tu masih terlekat kat kereta...

terus seram....


that why... tengahari tadi...

check kat kereta... nampak macam tak de apa2.

Risau jugakan... nanti ada kepala kucing tersangkut kat kereta



cherammmmmmmmmmmmmm,..............







No comments:

Post a Comment

Halwa telinga